Prima pagină > Meci amical > Pregatiti de meci

Pregatiti de meci


Photo by Catalin Dinculescu

Aseara ne-am intalnit din nou in sala pentru un nou antrenament. Ne-am bucurat ca puteam sa descarcam o parte din tensiunea acumulata la vizionarea meciului de duminica. Eu am fost dintre acei naivi care au sperat ca Oltchimul poate castiga. Oricum, o e sansa sa te poti uita seara la TV si a doua zi sa mergi la sala si sa joci handbal.

Acum, colegii de club spun ca e o distanta prea mare de la o luni la alta si ne dorim 2 antrenamnte pe saptamana. Pana la acest pas si pana la a realiza proiectele viitoare, am pus la punct toate detaliile cu privire la meciul de saptamana viitoare. Am trimis invitatia in blogosfera si a gasit un ecou care ne onoreaza. De aceea, tin sa multumesc in numele meu si al Clubului pentru suport si incurajare.

Asadar, am placerea sa va reamintesc faptul ca pe 21 martie, incepand cu 18.00 ne intalnim in sala pentru a pregati meciul contra Echipei Bloggerilor la handbal.

Ne asteptam la un meci frumos, in care sa ne bucuram mai ceva ca niste copii de alergatul pe teren, de handbal si de sportivitate. Este o traire cu totul speciala felul in care se activeaza echipa, dupa fluierul de incepere si timpul se scurge intr-un mod diferit cand traiesti jocul pe teren.

De aceea sunt recunoscatoare tuturor celor care au avut o contributie cat de mica, pentru ca sa ajungem in acest punct si de aici, sa putem privi cu indrazneala, mai departe!

Chinezu.ro
#handbaltweetmeet
Pagina evenimentului pe Facebook
SportMeet.ro

Categorii:Meci amical
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu